FAQ

Her kan du finde et udvalg af typiske spørgsmål med tilhørende svar.

Spørgsmål:

1.  Hvordan logger jeg ind første gang?
2. Jeg er tidligere VIP, hvordan logger jeg ind første gang?
3. Jeg har glemt min kode, hvor kan jeg henvende mig, for at få den udleveret på ny?
4. Hvorfor logger systemet mig af selvom jeg er logget rigtigt ind?
5. Jeg har fået en ny mailadresse - hvordan ændrer jeg den?
6. Hvordan bliver jeg medlem af PersonaleZonen?
7. Jeg har brugernavn og adgangskode - men jeg skal indtaste email og adgangskode?
8. Hvad er min firmakode?
9. Skal jeg logge mig ind med min egen kode jeg har valgt tidligere eller Firmakoden?


Svar:


1.  Hvordan logger jeg ind første gang?

Første gang du logger på PersonaleZonen skal du bruge din e-mail og den firmakode du får udleveret af den ansvarlige for PersonaleZonen i din virksomhed. Du kan desuden se firmakode på dit medlemskort eller på plakaten.


2.  Jeg er tidligere VIP, hvordan logger jeg ind første gang?

Som tidligere VIP, skal du logge ind med den mailadresse du før har modtaget VIP nyheder på, samt den adgangskode du har modtaget på en mail fra PersonaleZonen. Eller din virksomheds Firmakode.


3.  Jeg har glemt min Firmakode, hvor kan jeg henvende mig, for at få den udleveret på ny?

Du bedes skrive en e-mail til support for at få din adgangskode at vide. Mailen du skal skrive på er support@personalezonen.dk

4.  Hvorfor logger systemet mig af selvom jeg er logget rigtigt ind?

Din computer blokerer højst sandsynligt cookies. Under internetindstillinger i din browser, skal du vælge fanebladdet "beskyttelse af personlige oplysninger". Klik på knappen "websteder" og skriv www.personalezonen.dk i feltet "webstedets adresse" og tryk på knappen "Tillad". Tryk "ok" i bunden af ruden, og luk din browser ned og start den igen. - Nu skulle alt fungere uden at du bliver smidt af.


5.  Jeg har fået en ny mailadresse - hvordan ændrer jeg den?

Hvis du har fået en ny mailadresse, skal du logge ind med den gamle e-mailadresse, og ændre e-mailadressen under "Min profil" til den nye. Så snart du har gemt, kan du logge ind med den nye e-mailadresse og firmakoden.


6.  Hvordan bliver jeg medlem af Personalezonen?

Man kan desværre ikke melde sig til som privatperson. For at blive medlem, skal hele arbejdspladsen tilmeldes. For at høre mere, skriv til medlem@personalezonen.dk.


7.  Jeg har brugernavn og adgangskode - men jeg skal indtaste email og adgangskode?

Hvis du var VIP bruger i vores gamle system, skal du logge ind med den email du modtager nyheder fra PersonaleZonen på. Hvis du ikke allerede har modtaget en adgangskode fra os på mail, kan du bestille en ny i login boksen under "Glemt din adgangskode?".

Hvis du ikke før har modtaget e-mails fra PersonaleZonen, skal du logge dig ind med din e-mail og Firmakoden. Firmakoden fremgår af alt materiale du modtager fra Jeres PersonaleZonen-kontaktperson. Hvis du ikke har fået en firmakode, bedes du kontakte PersonaleZonen.


8.  Hvad er min firmakode?


Din firmakode består af tidligere medlemsnummer og adgangskode.

Ex:
Tidligere medlemsnummer: 1234
Tidligere adgangskode: ab

Nuværende firmakode: ab1234

Du kan desuden finde firmakoden i diverse mails og materiale fra PersonaleZonen.

9.  Skal jeg logge mig ind med min egen kode jeg valgte tidligere eller Firmakoden?

Du kan logge dig ind med begge. Den gamle kode du selv har valgt virker stadig. Samtidigt med at du nu også kan bruge firmakoden som login.



Kontakt vores Support hvis du har yderligere spørgsmål
Hvis du stadig er i tvivl eller ikke kunne finde svar på dit spørgsmål, bedes du venligst kontakte PersonaleZonen på support@personalezonen.dk eller 70 234 001.