Om Personalezonen

Historien

Grundlaget til Personalezonen blev lagt i marts 2003, da virksomheden KulturKlubben så dagens lys. Dengang var fokus udelukkende på kulturelle personalefordele, og i 2006 havde vi nået en størrelse, der gjorde det muligt at lancere det totale fordelskoncept – Vores kundeportefølje af virksomheder og derigennem over 150.000 medarbejdere, gør det muligt for os at indgå de bedste aftaler for vores medlemmer.

 

Mission

Personalezonen er sat i verdenen for at være det bedste og mest værdiskabende redskab, indenfor personalepleje. Vi vil derigennem være et stærkt led i virksomhedernes strategiske planlægning på området og bidrage til et styrket forhold til den ansatte, og derved øget social kapital.

 

Vision

Personalezonen skal være danske virksomheders foretrukne samarbejdspartner, indenfor personalepleje. Vores produkt skal være på forkant med udvikling, tilgodese virksomheders behov på tværs af brancher, samt være brugervenlig, ikke-ressourcekrævende og let-integrerbar.

 

Værdier

Vi er professionelle i vores tilgang til alle opgaver og udfører disse med effektivitet. Vores tilgang til løsninger er innovative, skræddersyet og med højeste serviceniveau.